inspiration

Är sugen på att inreda. Synd att jag får vänta ihjäl mig på det. Googlar lite istället. 🙂
Drömmer om:

20140106-202625.jpg

20140106-202647.jpg

20140106-202658.jpg

20140106-202711.jpg

2 soffor och minst 1 fåtölj vill jag ha i vitt. De är så fina! Vitt är opraktiskt men ååh så fint. Tolix-stolarna älskar jag, Ted hatar dom. Hur ska jag övertala honom?!
Tapeten vill jag ha i sovrummet, kombinerad med vitmålad finsågad panel.
En stoooor kandelaber vill jag ha placerad någonstans i hemmet. De år så fina.
Och sist men inte minst; sänggaveln! Den är inte möjlig att ha i vårt blivande sovrum då vi ha snedtak men jaja, en liggande dörr ska jag nog kunna få in. 🙂

4 responses to “inspiration

  1. Fränt! Är också inne på att ha vitmålad plankvägg i sovrummet och kollat på gamla dörrar till sänggavel 😀

  2. Caroline Henriksson

    Har du hittat nå prisvärda tolix-kopior? Jag älskar dom oxå och ser dem framför mig i verandan vid vårt stora hemsnickrade bord… (ps. Andreas hatar dem oxå, säger ju att du o jag borde bo ihop!!) Vi ha å pratat om liggande panel, tror det blir på vinden i allrummet…

    • Ja dom är så fina! 🙂
      Den som är på bilden här finns på EM just nu för 85€/st på rea. Även omålad och i rött. Är dock inte helt 100 på att alla hade samma pris.
      Men nu beställde vi säng (eventuellt lite viktigare, enligt Ted 😉 ) så jag får snällt drömma vidare. 😦
      Har liggande panel ute i bagarstugan o det är förbannat snyggt. 🙂 jag ska ha panel i taket så får se hur jag löser det, får inte bli ett enda stort plank, eftersom det är snedtak.

Kommentera

