Hej och hååå

Trögast i världen igen. Det går framåt på vinden men jag är sämst på att ta bilder så jag kan inte visa just nu.
Gipsskivor på väggarna och takpanelen är på plats. Otroligt fint blir det. 🙂 snart daga för spackling, målning och tapetsering.
För första gången sen vi startade det här projektet har jag svårt att bestämma mig gällande tapeter och färger!!?? Fattar inget. Ljust blir det. Det vet jag. Men det finns ju mycket ljust som är fint.
Den lilla toaletten tror jag att jag ska ”go bananas” i. Finns härliga våtrumsmattor med roliga mönster och färger. Måste kolla lite priser osv.

Ska försöka uppdatera med lite bilder inom en snar framtid. 🙂

Kommentera

